Rezolvare error DF-BPA-09 Processing Purchase

Uneori, utilizatorii Android se confrunta cu diferite erori in Google Play Store. Error Processing Purchase DF-BPA-09 este una dintre cele mai raspandite erori din Google Play. Indiferent de verisiunea de Android pe care o aveti, aceasta eroare poate sa apara pe orice dispozitiv atunci cand vreti sa descarcati o aplicatie. Aceasta eroare nu apare din cauza sistemului de operare Android si nici din cauza dispozitivului, ci este un bug al magazinului Google Play.

Error DF-BPA-09 Google Play
Desi, aceasta eroare poate aparea doar la descarcarea anumitor aplicatii si la alte nu, atunci cand aceasta eroare apare se poate rezolva foarte usor.

Rezolvare eroare Error Processing Purchase DF-BPA-09 – Google Play Store

Metoda 1
Prima si cea mai eficenta metoda pentru a rezolva eroarea Error Processing Purchase DF-BPA-09 din Google Play Store este de a curata cache-ul si datele din Google Services Framework. Pentru a curata cache-ul si datele din Google Services Framework urmati pasii de mai jos:

  1. Accesati meniul Setari din dispozitivul vostru.
  2. Apoi accesati Aplicatii sau Manager de aplicatii (in functie de dispozitiv)
  3. Glisati pana la tab-ul cu toate aplicatiile – Toate
  4. Cautati aplicatia Google Services Framework
  5. Apasati pe ea si apoi apasati pe Stergere date si Golire cache.
Google-Services-Framework

Acum reveniti la Google Play Store si incercati sa instalati aplicatia sa vedeti daca mai apare eroarea Error Processing Purchase DF-BPA-09.

Metoda 2
Daca aceasta eroare a aparut in urma ultimei actualizari a aplicatie Magazin Google Play trebuie sa stergem actualizarile. Pentru a sterge actualizarile din Magazin Google Play urmati pasii de mai jos:

  1. Accesati meniul Setari din dispozitivul vostru.
  2. Apoi accesati Aplicatii sau Manager de aplicatii (in functie de dispozitiv).
  3. Cautati aplicatia Magazin Google Play.
  4. Apasati pe ea si apoi apasati pe Dezinstalare actualizari.

Metoda 3
Daca aceasta eroare persista incercati sa eliminati contul Google din dispozitiv, restartati dispozitivul si apoi adaugati din nou contul Google si incercati sa instalati aplicatia.

Metoda 4
Daca toate metodele mentionate mai sus nu au reusit sa elimine eroarea Error Processing Purchase DF-BPA-09 din Magazin Google Play puteti incerca sa resetati dispozitivul la setarile din fabrica. Inainte sa faceti acest lucru va recomand sa faceti un backup fisierelor personale.

Daca aveti sugestii sau completari va astept in rubrica de comentarii.

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.